هفت افسر نیروی دریایی به دلیل دادن اطلاعات محرمانه به EA مورد بازخواست قرار گرفتند
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
نویسنده : داني

بازی Medal of Honor: Warfighter میخواست چهره واقعی جنگ را نشان دهد.با اینکه این تصاویر خیلی بیش از حد واقعی به نظر می رسیدند اما به دنبال آن هفت افسر درجه دار نیروی دریایی برای افشای اسرار نظامی ارتش امریکا و ارائه ی آن به EA و استودیوی Danger Close مورد بازخواست قرار گرفتند.

طبق گزارشی از سایت Polygon و CBS ،این هفت عضو نیروی دریای منتظر مجازات بسیار سفت و سنگینی باید باشند چون قدام به دادن مشاوره به EA واستودیوی Danger Close وارائه ی اطلاعات محرمانه ی عملیات ها و زیر سوال بردن قانون نانوشته ی ارتش ایالات متحده موسوم موسوم به “silent warriors” کردند.متهمین در حال حاضر هنوز در ارتش مشغول به کارند و یکی از آنها هم تایید کرده است که در عملیات دستگیری و کشتن بن لادن حضور داشته است شش نفر دیگر هم در سایر رسانه ها در مورد این عملیات ظاهر شده اند از جمله فیلم ها وهمچنین بازی Medal of Honor. بعلاوه ی اینکه این موج خبری هم توسط فرمانده ی آنها یعنی ژنرال William McRaven هم مورد تایید قرار گرفته است.

CBS اعلام کرده که این هفت نفر این حق را دارند که برای لغو حکم خلع درجه شان وباز پرداخت نیمی از درآمد اخیرشان که از ارائه ی مشاوره بهEA َبدست اورده اند از خود دفاع کنند .

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها
آخرین مطالب